Tykkään kovasti lukea fantasia ja romantiikkakirjoja.
Musiikki makuni on laaja, kuuntelen niin laidasta laitaa musiikkia. Oikeestaa fiiliksen mukaan se tulee, että mitäs sitä kuuntelee. 
Tykkään urheilla, kun sille päälle satun ;)
Valokuvaus on minulle mistä pidän paljon, piirtäminen ja maalaminen on kivaa.
En ole uskaltanu aikasemmin ja varmaan tulevaisuudessakaan niitä kuvia mihinkää laittaa, olen ujo saamaan palautetta.
Lapset ja eläimet ovat minulle tärkeitä.
 
En pelaa sims peliä, kuin silloin kun iskee se fiilis, mutta teen taloja ja sisustan niitä, silloin kun aika koulun käynniltä suo sen. 
En pelaa peliä yöllä, en ole niin riippuvainen. 
Olen nuori ja tarvitsen unta, että jaksan sitten taas...
Kun pelaan simssiä, niin tulee usein sellainen tunne, että ei kiinnosta sitä samaa perhettä katsella kauaa, 
Sen takia minä sisustelen ja teen niitä taloja, ja jyrään vahat tieltäni ;D 
 
Katsotaan mitä saan aikaiseksi.